趁住仲未過十二點, 0拿0拿聲係 xanga 度留言同我位好 housemate 阿花講句: 生日快樂!  願你在主內與CCF 弟兄姊妹繼續成長!!!  同時嵐嵐哥哥今晚”挑燈夜戰” 時願主看顧保守…

今個weekend 好頹廢 (該做嘅就少做少理, 唔該做嘅 / 等閒事 就去浪費時間), 我係時間管理上需要一定嘅學習!  令我稔起我要聽同一篇道兩次嘅原因 (事實上仲係同一個牧師, 我上禮拜同 Samuel 去英語堂聽過一次 [see 3/4 entry], 真係 神奇妙的安排!)  或者神真係要提醒我唔好跟住 愚拙的童女, AKA “moron”, 要”的起心肝” 預備好自己, 認清 ABC (Assignment/Behavior/Consequence) – 任務/行為/結果 …   而第一步要實行嘅就係早D0訓, 唉, 現在己經係夜深了[12:30am], good night everyone!

Leave a Reply

