古人話: 養兵千日, 用於一朝…  我幾經辛苦考到既 LEED-AP (我叫既”環保設計牌”) 終於有派用場既一日…  霋時做左 so-called “in-house expert”, 哈, 真係得啖笑…  不過, 都不枉我係畢業之後成個月”挨更抵夜”o甘死讀爛讀…

今日五點九,可以 almost 準時收工 (好耐冇試過啦), 真係意料不到…   當我經理問我: “You’re out of work again, right?(之前我問過佢有冇 new project assignments?  佢答我話要等大老闆 Miyamoto 放完假返黎至知)…  I’ll meet with you tomorrow morning for another project I need your help on…”  哈,我就稔到做完手頭果D零碎野咪走得?果然,唔通留係度呃鐘咩?梗係唔會. 

突然多左時間, 我覺得係時候運動健下身啦!  於是我就去搵老闆口中傳說係Davis 新開既 24Hour Fitness (舊果間”摺”左一段時間).  唉, 搵唔到, 正準備失望而回, 但稔下無理由甘浪費呢段 “Bonus time” 架, 況且..  跑步又唔一定要係Gym 度跑, 所以心裡面開始掙扎: 究竟應唔應該試下”寒冬戶外跑”…  最後我决定開始我既 2.42 miles 既跑程:  由Anderson 夾Covell (即我屋企) 開始, 直跑到Russell, 轉右, 再到Sycamore 轉右, 本想繞個大圈, 但發覺自己唔夠氣, 於是中途從 W. Eighth 折返返回至Anderson, 再直跑回家 (Davis既朋友,你地應該知我講緊邊…)  哈, 大家可能會稔我既裝束會較笨重…  錯啦!  完全相反!  皆因我係放工時已經換好平時去Gym 既 “小背心” (類似 “相傳”wnho既…???) 同運動, 波鞋; (當然同返工時完全兩樣) 惹來既”艷羡”目光亦唔少, 嘻嘻…  全程大慨用左廿分鐘, 跑完出左一身汗…  仲返屋企時遇啱 “阿花”  唉, 果時真係上氣唔接下氣, 神志不清間答唔上問題…. 

不過係幾好既exercise, 雖然聽起黎好似誇張D!  各位朋友可以試試架, 真係正, 冇”點”你…

衹係星期二晚, 我 xanga 既 footprints 已破紀錄達至115 (雖然其他人既可能仲高D)
點都好, 係度我真係要多謝各界 “粉絲” 既支持, thank you!

Leave a Reply

