今個禮拜六(即係今日), 真係超relaxed (somewhat 無聊)…  朝頭早無做個乜, 中午都還好, 同好耐冇見既 Thomas 傾左陣 MSN, 講講下真係想返香港行下 (算la, 都係稔下點樣儲假同$錢$先拉…) 

食lunch之後 我就的起心肝去做研究..  哈哈, 知唔係Pearl 上個weekend 黎Davis “自由行” 順帶過黎既垃圾!  其實係架佢唔要既古董電腦, AMD Athlon 756Mhz, 256MB RAM 行XP Pro…  睇落都有D potential做backup server 既, 但同 Tin Tin 傾過最後結論係 “算la, 真係冇乜用, 是因係我SF屋企個架都高班過呢舊野, 況且我而家用緊既 P4-1.8Ghz (我架HP續命版) 夠用有突, 何必呢? ”  Actually, 都要多謝 Tin Tin 幫屋企optimize 晒 D 電腦!!!  Well, 基於唔想浪費既信念, 我決定以我有限既電腦知識去發掘呢部(應該用數量詞”舊”) 野既用途…  初部分析如下:  “開機要過五分鐘, Free Hard Disk Space = 128MB, LAN card 行10Mbps (正常既行 100Mbps, 真係幾驚會整壞搭 internet 既 router), 超細 4GB hard drive, Slow Motion 之極 ”  嘩, 真係比我架車還要出名(Acura, 翻譯做 “極品”), 用Mr.廢柴 (我部laptop) 真係襯到絕… 

整機過程同埋結果, 有待公佈….

Leave a Reply

