唉, 又一日”早出晚歸”既生活 (八點半到七點半), 可能我已經習慣左, 唔覺得係乜野lor…
聽日公司要我地交 self evaluation report, 其中有一項問到: State your outstanding acheivements in this period.
吓, 唔係掛?  我黎左公司兩個月咋, 會有幾多achievements 呀?  真係諗到我頭爆, 最後我寫左D 工作仔細 認真之類既野…  算拉, 我諗公司高層都知我既我既”苦況”既!!!  睇黎今年年尾加薪無望lor..


日同同事傾閒偈, 講講下佢問到我有幾大(歲數), 我如實報數, 竟然佢既反應係: “Really, you are that
young???”  爭在佢冇講 “You don’t look that young!!!”   唉,
我係咪生得太老成(或者用”成熟”呢個term 會好聽D)ah?  算拉, 又唔係第一次 “俾人見到” 成熟既我, ho ho… 
認老把拉…

Leave a Reply

