又一個禮拜甘就過左, 有D唔覺…
工作開始忙碌, 終於都叫做完成個 project 其中一部分既 foundation design, 有少少成就感啦, hehe…  不過同 Christy 個 non-stop running machine 真係完全比下去, 再者阿 “側田” 同其他 Cal Poly 同學都係摶殺階段, 甘我會用禱告的力量支持佢地啦!

尋晚係 fellowship 裡面有一條幾發人深省既問題:

你/妳 今日為了甚麼而活?

我細心稔左一陣, 就開始自我混淆, 一直係心裡面都稔唔出答案..
其中阿Paul 就覺得好多時係 “為生活而活”, 我好同意 (雖然我唔太想係呢個答案, 因為我認為甘樣既人生會係好冇目標) …

Okay, 甘你又會點答呢條人生問題呢? 

今晚去左 “天地孩兒” 既佈道會, 幾受感動…
真既, 每一個生命既誕生唔會係偶然, 亦唔會係必然, 所以要好好珍惜…
我相信我每曰遇到既人和事, 喜與悲, 都係造物主既安排 — 令我每日思想我係此時此地存在既目的
一直都係度思想從SF屋企落到LA既意義既我, 仍需要繼續努力尋找答案

天父造你同我當然有祂的美意, 願神係你同我既生命成就祂的完美計劃.

PS:  睡眠補鐘制 doesn’t work too well ar!!!

One thought on “

  1. Yup. ¸UµL¥Øªºªº¥Í¬¡, ®ö¶O¤F¥Í¦sªº®É¶¡. ¯¬ºÖ§A, §Æ±æ§A¤]¯à§ä¨ì¤÷¯«¦b§A¥Í©R¤¤ªº¦®·N§a. 🙂

Leave a Reply

