各位要你地久等啦, 我o係xanga失左蹤都有個幾月o羅. 遲D我會去update下我上個月o係度忙乜.  請稍等, 因為我而家仲係用緊超 “高速” 既 免費56K, 限時每月10個鐘既 NetZero 上網服務.  遲D我要搬落 L.A. 度可能個 internet 會好D.
等等下, 二月初要返工o羅, 好快! 

順便我o係度同大家拜過年:
    新年快樂! 
        身體健康! 
            心想事成!

有男/女朋友既就繼續甜甜蜜蜜十指緊扣, 有機會就請我飲返杯o羅!  記住情人節(2/14)就到啦!
如果同我一樣都係一個人的話, 唔緊要, 祝你同我有緣既就搵到一個情人知己. 記住一個就夠, 唔駛多!

係時候要早抖吧, 三點鐘?! 早抖吧!

One thought on “

Leave a Reply

